Biblioteka szkolna dzisiaj/School library today
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2012, 284 s.
Na naszych oczach zmieniają się biblioteki wszystkich rodzajów. Nie ma odwrotu od tych transformacji. Naturalne jest więc, że i biblioteki szkolne szukają w zmieniającym się świecie nowej formuły istnienia, nowej tożsamości, nowych organizacyjnych kształtów. Jest to wskazane również ze względu na konieczność promowania książki, czytania i korzystania z bibliotek wobec upowszechniania się mediów elektronicznych i zmniejszonej aktywności czytelniczej. Wydaje się, że najważniejsza jest świadomość ludzi kształtujących bibliotekę, reorganizujących ją, dostosowujących ją do wciąż zmieniającej się rzeczywistości.
prof. dr hab. Bogumiła Staniów
R. Aleksandrowicz (2020) • K. Augustyn (2017) • P. Bernacki (2020) • A. Cisło (2018) • A. Firlej-Buzon (2013) • M. Góralska (2012) •
E. Jamróz-Stolarska (2014) • M. Korczyńska-Derkacz (2011) • B. Koredczuk (2011) • P. Litwiniuk (2011) • A. Lubińska (2018) • A. Łach (2015) •
J. Łubocki (2017) • A. Łuszpak (2020) • M. Matwijów (2013) • M. Matwijów (2020) • A. Mężyński (2010) • S. Nowicki (2018) •
A. Pawłowski (2010) • R. Piotrowska (2011) • E. Repucho (2016) • H. Rusińska-Giertych (2017) • K. Setkowicz (2020) •
D. Siwecka (2015) • B. Staniów (2012) • B. Staniów (2018) • K. Walczak (2010) • K. Walczak (2015) • A. Wandel (2019) • R. Werszler (2019)
https://mobirise.com html web software