Konkurencyjność szkolnictwa akademickiego we Wrocławiu
na polskim i europejskim rynku edukacyjnym
Wrocław: Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, 2010, 76 s.
Mianem najważniejszego zasobu ekonomicznego współczesnej gospodarki Joseph E. Stiglitz, jeden z klasyków myśli ekonomicznej i laureat Nagrody Nobla z 2001 roku, określił i n f o r m a c j ę. Opinia taka mogła pojawić się dzięki zmianom cywilizacyjnym, jakie pociągnęła za sobą rewolucja technologiczna, prowadząca do bezprecedensowego zwielokrotnienia zasobów cyfrowych i prędkości ich przetwarzania. Niniejsze studium sytuuje się właśnie na pograniczu ekonomii i nauki
o informacji. Jego przedmiotem jest atrakcyjność oferty edukacyjnej uczelni wyższych Dolnego Śląska i Polski dla studentów zagranicznych. Pozycjonowanie takiej oferty dokonuje się w przestrzeni informacyjnej, określanej jako „infosfera”. Stąd liczne odwołania do zasobów internetowych, z których korzystają potencjalni kandydaci,
a także terminologia i pojęcia nauki o marketingu i „public relations”.
prof. dr hab. Adam Pawłowski
R. Aleksandrowicz (2020) • K. Augustyn (2017) • P. Bernacki (2020) • A. Cisło (2018) • A. Firlej-Buzon (2013) • M. Góralska (2012) •
E. Jamróz-Stolarska (2014) • M. Korczyńska-Derkacz (2011) • B. Koredczuk (2011) • P. Litwiniuk (2011) • A. Lubińska (2018) • A. Łach (2015) •
J. Łubocki (2017) • A. Łuszpak (2020) • M. Matwijów (2013) • M. Matwijów (2020) • A. Mężyński (2010) • S. Nowicki (2018) •
A. Pawłowski (2010) • R. Piotrowska (2011) • E. Repucho (2016) • H. Rusińska-Giertych (2017) • K. Setkowicz (2020) •
D. Siwecka (2015) • B. Staniów (2012) • B. Staniów (2018) • K. Walczak (2010) • K. Walczak (2015) • A. Wandel (2019) • R. Werszler (2019)
Made with Mobirise free creator